Freitag, 8. Februar 2008

Sana sitem yapiyorum...




Yalanci

kör kursunlar degil bakislarim vursun seni
keskin hancerler degil hasretim yaksin seni

kör kursunlar degil bakislarim vursun seni
keskin hancerler degil hasretim yaksin seni

kara topraklar degil yilanlar sarsin bedenini
kimi seversen sev ahim alsin seni

kara topraklar degil yilanlar sarsin bedenini
kimi seversen sev ahim alsin seni

sen yalanci...
sen arsiz...

sen yalanci...
sen arsiz...

sana mutluluklar degil...
sana güzel seyler degil...
sana sevgimi degil ...
nefretimi veriyorum ben...

sana mutluluklar degil...
sana güzel seyler degil...
sana sevgimi degil...
nefretimi veriyorum ben

sana mutluluklar degil...
sana güzel seyler degil...
sana sevgimi degil...
nefretimi veriyorum ben ...

gecelerin cok uzun...
gündüzün karanlik olsun...
kara bulut cöksün evine ...
azrail komsun olsun...

gecelerin cok uzun...
gündüzün karanlik olsun..
kara bulut cöksün evine ...
azrail komsun olsun...

hasta olda düs yataga
kapini calan olmasin
bir bardak suya muhtac kalda
kimsesiz kalda beni ara

hasta olda düs yataga
kapini calan olmasin
bir bardak suya muhtac kalda
kimsesiz kalda beni ara

sen yalanci...
sen arsiz...

sen yalanci...
sen arsiz...

sana mutluluk dilemiyorum
neden mi ?
verdigin sözlere sor, kalbine sor, vicdanina sor,
yüregine sor...
cevap verecek kadar yürek varsa sende
hesapla$ kendinle ama bana sorma ...sorma...
DJ C@N (Gast) - 21. Feb, 15:00

Mehr von DJ C@N

hier gibt es mehr von DJ C@N


www.dj-can.de.tl

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Aktuelle Beiträge

Mehr von DJ C@N
hier gibt es mehr von DJ C@N www.dj-can.de.tl
DJ C@N (Gast) - 21. Feb, 15:00
gelb
warum?
zitrone (Gast) - 13. Feb, 22:54
Sana sitem yapiyorum...
Yalanci kör kursunlar degil bakislarim vursun seni...
elvan - 8. Feb, 22:19
Neredesin, niye beni...
Sensizlik öğle acı veriyor ki bana Dalıp dalıp gidiyorum...
elvan - 7. Feb, 23:13

Web Counter-Modul

Time is now

Suche

 

Status

Online seit 6159 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 21. Feb, 15:00

Credits


Asla unutmayacağız seni!
Geçmiş olsun
Halil Cibran - "Ermiş"
İstanbul Anıları
Kinder
Liebeserklärungen
Nah alırsınız!
Özlem
Sitem
TARKAN 2008 yeni albüm
Türk müzik video klipler
Weisheiten
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren