Donnerstag, 7. Februar 2008

Neredesin, niye beni aramiyorsun?

Sensizlik öğle acı veriyor ki bana
Dalıp dalıp gidiyorum bak uzaklara
Kalbim derinden sızlıyor ağrıyor işte
Küsüyorum işte ben bu yalnızlığıma
Perişan olsam da yaşadığım bu hayatta
Mutlu olacağım belki öbür dünyada
Senden önce yaşamadım ki ben sevdayı
Sen öğrettin bana sevmeyi ve de aşkı Ben
zitrone (Gast) - 13. Feb, 22:54

gelb

warum?

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Aktuelle Beiträge

Mehr von DJ C@N
hier gibt es mehr von DJ C@N www.dj-can.de.tl
DJ C@N (Gast) - 21. Feb, 15:00
gelb
warum?
zitrone (Gast) - 13. Feb, 22:54
Sana sitem yapiyorum...
Yalanci kör kursunlar degil bakislarim vursun seni...
elvan - 8. Feb, 22:19
Neredesin, niye beni...
Sensizlik öğle acı veriyor ki bana Dalıp dalıp gidiyorum...
elvan - 7. Feb, 23:13

Web Counter-Modul

Time is now

Suche

 

Status

Online seit 6167 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 21. Feb, 15:00

Credits


Asla unutmayacağız seni!
Geçmiş olsun
Halil Cibran - "Ermiş"
İstanbul Anıları
Kinder
Liebeserklärungen
Nah alırsınız!
Özlem
Sitem
TARKAN 2008 yeni albüm
Türk müzik video klipler
Weisheiten
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren