Mittwoch, 16. Januar 2008

Senin için seçtim güzel şarkı müzik video klipler...

Yildiz Tilbe - Bir Benim Ol


BİR BENİM OL

sıkı tut kendini benim için
çözülürüm seni ele verirsen eğer
en inatçı dileği yüreğimin
beni sev bana dokun yeter
yar yüreğim yoluna perişan
yar yüreğim yoluna perişan

bir benim ol beni öp
bir bana sahiplen
bir beni sev ikimiz bir beden
ben korkarım sen yoksan
kendi gölgemden
sende bana soyun
yaşamını bende tüket..

herşeyimle teslimim sana ben
kimsenin demesiyle senden vazgeçemem
mutluluk denen o rüya şehire
seninle vardım artık gitmem
yar yüreğim yoluna perişan
yar yüreğim yoluna perişan..


SenBenimsin


Tarkan - Vazgeçemem (Videoclip)



Asla asla vazgeçemem senden asla

Aah gözlerin ah gözlerin beni benden alan
Sislerin ardindan bugulu bakan
Aah sözlerin o sözlerin beni benden calan
Bir nehir misali kalbime akan.

Asla asla vazgeçemem senden asla
Olamam ben sensiz yapamam sevgisiz
Asla asla vazgeçemem senden asla
Olamam ben sensiz kalamam ben kimsesiz.

Ah saçlarin ah saçlarin alev alev yakan
Rüzgarla savrulur bin isik saçan

Asla asla vazgeçemem senden asla
Olamam ben sensiz yapamam sevgisiz
Asla asla vazgeçemem senden asla
Olamam ben sensiz kalamam ben kimsesiz.

Asla asla vazgeçemem senden asla
Olamam ben sensiz yapamam sevgisiz
Asla aslaaa asla olamam ben sensiz [...ona göre...haberin olsun! ;-) ]







Ferda Anıl Yarkın - Sonuna Kadar


Sonuna Kadar

Sonuna kadar geldim aşkın,
Kavuşamadım ben sana,
Yetişemedim ben sana,
Anlatamadım derdimi,
Ağla gönlüm ağla.

Bekledim,inan seni, hergün.
Dayanamadım sevgisiz,
Yaşayamadım ben sensiz,
Anlatamadım derdimi,
Ağla gönlüm ağla.

Yazık ettin yazık,
Kendinden çok bana,
Gücüm kalmadı artık her yokluğunda.

Aylar geçsede,
Yıllar geçsede,
Bir ömür böyle sürsede,
Ben seni unutamam.

Aylar geçsede,
Yıllar geçsede,
Bir ömür böyle bitsede,
Ben seni unutamam.


Ferda Anıl Yarkın - Sonuna Kadar
Söz-Müzik: Mustafa Sandal





FERHAT GÖÇER - CENNET (Melankolik klip - harika!)



Cennet

Banane gelecekse dünyanın sonu
Bitecekse bitsin artık hayat yolu
Korkum yok içim rahat huzurla dolu
Aşkı yaşadım senle bir ömür boyu

Yüzümdeki çizgilerin bile adı sen
Aldığım her nefesin sebebi sen

Dünyaya birdaha gelsem sevgilim
Arar bulurum yine seni severim
Cenneti değişmem saçının teline
Ömrümün yettiği kadar seni severim



FERHAT GÖÇER - CENNET ORiJiNAL VİDEO KLİP (*YENİ*)



Đj MerT vs. Ferhat Göçer-Cennet (Süper Dance-RemiX!!!)
#






Ahmet Kaya - YAKAMOZ


YAKAMOZ

Yağmur yağar ıslanırsın vay
aman
Güneş doğar kaybolursun vay
aman
Ay ışığı der durursun vay
aman
Yakamozsun sen

Sessiz sessiz ağlar gibisin vay
aman
Zaman geldi gideceksin vay
aman
Bırak ay gitsin sen kal bu
gece
Umudumsun sen.




Sezen Aksu - Gidemem (Of oof)


Bazen daha fazladır her şey
Bir eşikten atlar insan
Yüzüne bakmak istemez yaşamın
O kadar azalmıştır anlam

O zaman hemen git radyoyu aç bir şarkı tut
Ya da bir kitap oku mutlaka iyi geliyor
Ya da balkona çık bağır bağırabildiğin kadar
Zehir dışarı akmadan yürek yıkanmıyor

Ama fazla da üzülme hayat bitiyor bir gün
Ayrılıktan kaçılmıyor
Hem çok zor hem de çok kısa bir macera ömür
Ömür imtihanla geçiyor

Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem gitmem
Unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir
Acının insana kattığı değeri bilirim küsemem
Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir (2x)

Bir şiirden bir sözden
Bir melodiden bir filmden
Geçirip güzelleştirmeden can dayanmıyor
Yıldızların o ışıklı fırçası azıcık değmeden
Bu şahane hüzün tablosu tamamlanmıyor

Ama fazla da üzülme hayat bitiyor bir gün
Ayrılıktan kaçılmıyor
Hem çok zor hem de çok kısa bir macera ömür
Ömür imtihanla geçiyor

Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem gitmem
Unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir
Acının insana kattığı değeri bilirim küsemem
Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir


Album: Kardelen
Song's name: Gidemem
Song info: (5:13) Söz - Müzik:Sezen Aksu






Tarkan - Kış Günesi



Lyrics:

Artık çok geç yalvarma
Dönüş yok o yıllara
Bilki sana bu son veda

Yürekli olmadan
Meydan okumadan
Yaşanmaz aşk

Yanlış zaman
Yanlış insan
Tutunmak imkansız
Bıktım yamalı sevdalardan

Yanlış bahar
Kış güneşi
Yoruldum her bulduğumda
Kaybetmekten seni
Kıyamete kadar
Kapattım kalbimi

Azar coşar deli gönül
Bu gözler ah neler görür
Hasret bana göre değil
Özlemin içimde
Yine seni büyütür


Tarkan
Album: A Acayipsin
Song's name: Kış Güneşi
Song info: Söz: Yıldız Tilbe Müzik: Nurhat Şensoy




Selami Şahin - "İyi ki varsın"



"İyi ki varsın"

İyi ki varsin canım
İyi ki tanidim seni
Dunyalara degismem
Sacinin bir telini

Seninle yeniden doğmuş gibiyim
İçmeden aşkınla sarhoş gibiyim
İnan mutluluktan uçar gibiyim
İyi ki varsın canım, iyi ki tanıdım seni

İyi ki doğdun canım
İyi ki bulmuşum seni
Seve seve veririm
Uğruna herşeyimi




AsLı Güngör + Ferhat Göçer - KaLp KaLpe Karşı DerLer



Uyandım birden seninle gece üçü bulmamış
Bir bulut durdu gözümde, hasret bize uymamış
Kalp kalbe karşı derler sende üzüldün mü?
Ay bile çeker gider geceyi düşündün mü?
Yanlızlık bende saklı
Çıkmaz bir an dışarı
Elimde bir fotoğraf
O şimdi burda olmalı
Kalp kalbe karşı derler sende üzüldün mü?
Ay bile çeker gider beni hiç düşündün mü?
Sensizlik bende saklı
Çıkmaz bir an dışarı
Elimde bir fotoğraf
O şimdi burda olmalı...





DJ ALPAUT feat. Tan Tasci - Neler Neler (Remix-DarbukaStyle)



Neler neler

Sığınacak başka kimim var
Gecemde gündüzümde sen
Senin için atan yüreğimin
Yangınını bi bilsen

Neler neler neler neler neler yaşatıyorum
Neler neler neler neler
Ne savaşlar veriyorum
Neler neler neler neler
Gözümde büyütüyorum
Neler neler neler neler
Ne hayaller kuruyorum

Allahım yardım et yardım et ölüyorum
Bu benimki o değil kendimi biliyorum
O mışıl mışıl uyuyor
Duygu nedir bilmiyor
Bense böyle hergece kendimi yiyorum


Neler Neler - Tan Taşçı
zitrone (Gast) - 19. Jan, 21:36

gelb

sauer

homme (Gast) - 21. Jan, 20:13

Warum sauer, Du quietschgelbe Zitrone? :-p

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Aktuelle Beiträge

Mehr von DJ C@N
hier gibt es mehr von DJ C@N www.dj-can.de.tl
DJ C@N (Gast) - 21. Feb, 15:00
gelb
warum?
zitrone (Gast) - 13. Feb, 22:54
Sana sitem yapiyorum...
Yalanci kör kursunlar degil bakislarim vursun seni...
elvan - 8. Feb, 22:19
Neredesin, niye beni...
Sensizlik öğle acı veriyor ki bana Dalıp dalıp gidiyorum...
elvan - 7. Feb, 23:13

Web Counter-Modul

Time is now

Suche

 

Status

Online seit 6169 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 21. Feb, 15:00

Credits


Asla unutmayacağız seni!
Geçmiş olsun
Halil Cibran - "Ermiş"
İstanbul Anıları
Kinder
Liebeserklärungen
Nah alırsınız!
Özlem
Sitem
TARKAN 2008 yeni albüm
Türk müzik video klipler
Weisheiten
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren